hellohello!

yes yes , e lite depp för tilfället men det löser sig . det är jobbigt när nån springer efter en som en jävla svans hela tiden å frågar vill du ha hjälp me de å de å de å blä ja ba men jag är väl förfan inte handikappad eller bara lite .

jag ser inte mig själv som handikappad , ja e ju ja liksom den jag alltid vart bara att jag inte har några händer och fötter längre å det är ju ganska tragiskt men va fan ska jag göra åt saken det är ju bara fortsätta att försöka leva , även om varje dag är en kamp . ja kämpar varje dag för att  inte gåp ner migh totalt . å SARA min assistent ärldens underbaraste tjej utan dig tror jag inte att jag kommit så långt som jag gjort idag , vissst kan dagar vaa jobbiga men sara har alltid peppat mig till att fortsätta kämpa , tack underbara du va skulle ja göra utan dig du borde få pris för världens bästa glädjesdridare. du är bäst gumman.


ja men vaf händer idag då vet ej? skulle vilja åka och köpa blommar till mina rabbater jag jämt påbnörjar men aldrig blir klar med, men tror inte ja pallar det. men hallå ALICE  du pallar ju inget nuförtiden ? vad  har hänt? i dont 
know =(

Ska försöka slänga på mig proteserna och gå liteidag  tror jag var eett tag sen nu.

JajA  en cigg på det här s blir det bra goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback