juljuljul

Det har vart en stressig jul med väldigt lite julkänsla, men också trevlig!
Julafton spenderades hemma hos mig med en del av släkten med massa god mat och julklappar!
Menpå morgonen bar det av till stallet och släppa ut hästar Cocky fick en hel påse med en massa gott.
Sen fick jsag en lädergrimma på kvällen som cocky fick idag hon vart jätte fin!
Sen idag var vi hemma hos mamma och pappa och fortsate äta julmat, öppna klappar och umgås!
Sen spelade vi vårt lilla julspel som vi alltid gör, Det är så roligt för alla blir verkligen som barn på nytt alla sitter och skriker soch stojar hur kul som helst hehe !
Och jag fick nattlinet som veronica och jag krigade om hehe.


Spelet går till såhär:
Under hösten  bestämmer vi en bokstav och detta år var det N så köper alla något på N för ca 50kr
Sen när julafton kommer lägger man upp alla paket på bordet så har man 2 tärningar så slår man tärningarna hela tiden efter varan och varje gån man får lika får man ta en julklapp. när alla är slut så öppnar man dom sen ställer man en tid och så börjar man slå igen och varje gång man får lika igen får man ta något av dom andra 1 sak aså. sen när tiden är ute får man det man har men det är inte säkert man får något, aja typ så går det till=)
Superkul!! Verkligen att rekomendera.




Julafton hos mig !




Cockys godispåse full med morötter,sockerbitar och hårtbröd!




Cocky i sin fina nya lädergrimma!





Min fina flicka! Sötnos.




Frukost! Gott hehe!


Ja nej nu är det dags och sova ! Vi hörs imorn.
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback