tjena

Jag är grymt dålig på att uppdatera.
Men nu ska det bli bättring på de!
Imorse skulle carro kommit men sen vart det inte så tråkigt jag som hade tänkt att vi skulle haft julmys, men icke .
Jaja jag vart iallefall väckt när farfar kom vi fickade jag bjöd på min chokladtårta som jag köpte igår gott.
Sen skulle vi fixa julgranen skulle sätta dit en bättre julgransfot så farfar kräla runt på golvet och skruva och dona medans mamma lyfte upp julgranen. Men nu står den stadigt ialefall slipper man vara orolig över att den välter.



Sen när vi satt och ficka dunsa det till på trappen det var ett paket med mina skor som jag beställde förra veckan kul=)




Grymma va ? hehe ;)

Sen tillslut kom vi iväg till stallet tog typ 100 år har vart så seg hela dan.






Julfint i köket =)



En Söt Björne =)



Och som vanligt en trött Kobbe =)




Sen vad händer det imorn fullt upp!
Först stallet, sen hem fixa lite sen kommer camilla trevligt=)
Sen ska det slås in julklappar baka tryffel, julstäda sen slutligen på kvällen ska jag skriva rim till alla mina paket ska bli spännande  =)

Men vi hörs imorn måste sova nu tror jag!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch dumma mej som inte kom : ( Men men vad gör man när kidsen sjukar till sej ; )

Jättefin julgran!!!! Farfar gjorde ett bra jobb där må jag säga he he! Kobben trötter som alltid o lilla söt Björne som man bara vill ta med sej hem.

= D

God Jul nu så syns vi till helgen!!!!

2008-12-24 @ 00:39:12
URL: http://bloggis.se/carroee
Postat av: Carro

ps Grymma skor!!!! = D

2008-12-24 @ 00:40:45
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback