Typ ja vet ej

ISLAND , ja ja e faktiskt här på riktigt trode inte att ja skulle hammna här en dag but i did :) å det är najs !
Fantastisk miljö helt amazing.

Vi har vart på några utflykter , först en där man fick se själva miljön och dom viktigaste sakerna typ!
Sen idag var vi på whale watching vi fick se bågra valar men det var såin i norden kallty, ja jag har dert bra här faktiskt!

Skönt att komma bort från vardagen lite !


Men jag blir lite deppig då och då , tråkigt när man är på semester :(
Jag kännerliksom varför passade jag inte på att göra saker innan mitt liv gick åt helvete för ca 2 år sedan :( jaja men man känner väl så ibland hoppas det blir bättre för jag orkar inte må såhär så löänge till.


Men men sista dagen imorn , får göra den bra lite shopping å go mat !


Nej men vi syns Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback