Gokväll!

Stallet gick bra =) Har kollat lite på djurpolisen på tv aså vissa mäniskor kan inte ha alla hästar i stallet om man säger så IDIOTER. fattar inte .


Aså jag förstår inte jag är hungrig HELA TIDEN  shit ja orkar inte har ätit tonvis med frukt men inte fan hjälper de åh blir så trött på mig själv ibland!
Föresten i lördas var jag hos denise åt supergod mat som vanligt =) Och drack en masssa goda drinkar det var trevligt=) + Att jag ramlade för första gången med proteserna rakt ner i en snöhög, inte pga av alkohol utan en jädrans snöhög som jag givetvis skulle försöka mig på!
Nej bort med snön nu för min del är så svårt att gå med proteserna.

Jaja nej sova kanske så man kommer upp imorgon!

Sov gott alla Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback