nu.

Klockan är ca tio i 1 jag har precis duschat gjort ansiktsmask och hårinpakning så känner mig super fräsch för tillfället=)

Kvällen har spenderats frmför tv:en IDOL såklart kevin är grym han va bäst ikväll=) Det var rätt att sepideh åkte ur aså hon var ju grym på att sjunga det kan man ju inte säga något om men man fick aldrig något grep om henne.

Jaha imorn då, då kommer Carro kulkulkul har saknat henne =) då blir det ring och ståträning inför söndag då vi ska till Köping på utställning ska bli spänande, senare mot kvällen kommer camilla ellerr jag vet egentligen inte när hon kommer men hon ska komma iaf. Sen blir det stallet runt 7-halv 8 har nämligen kvällsfodring så då fixar vi allt då=)

Nu lysnar jag på en sjukt skön låt men vet inte vad den heter hehe.


Nej en Godnatt cigg sen sängen kanske . Puss & Kram Sov gott  Alla=)












Kommentarer
Postat av: camillaaaaaa

uppdatera lite då!!

2008-11-05 @ 13:26:10
Postat av: Sara

Vad söt vovve!:)

2008-11-05 @ 17:14:05
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback