nyss

Imorse va jag och släppte ut Cocky hon har ju flyttat till nytt stall och med det fått en hagkompis som heter Soffan och är av samma ras kul=)

Sen kom jag hem åt lite lunch som jag hade förberät igår det var gott.
Sen gick jag och la mig igen och drömde en jobbig mern samtidigt underbar dröm, men grejen var att det var så verkligt jag kände verkligen hur du höll om mig smekte mig på rygen och sa det kommer ordna sig. Uch nej jag vill inte det blir så mkt känslor jag vill ju bara glömma. När jag vaknade så började jag grina det var jobbigt, det var första gången på väldigt länge nu aa eller ganska! Att jag gråter för din skull.Jobbigt Jobbigt jag vill inte tänka på dig ja vill inte.
Men jag måste erkänna klart jag sakna dig



Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback