tjoho!

Jaha nu har man käkat lite kvällsmat bestående av ost och skinksalad med honungsdressin. gott va de!

Nu väntar jag bara på eva så ska vi dra till stallet och fixa med cocky måste försöka hinna hem til AA.


Föresten igår fick jag ett par nya benproteser som passar bättre + att dom är rörliga i benen så jag går mkt bättre nu vankar inte alls fram å tillbaka som jag gjorde förr. så det känns super bra. Ska gå med dom i nån vecka så att alla inställningar är bra sen ska jag tillbaks så ska lasse klä dom åt mig, blir säkert super bra!
Sen imorn kommer frida hit var evigheter sen man såg henne ska bli trevligt käka lite kycklingsalad och titta på idol! Blir najs.

Hörs.


Inte mina men coola ;)


Kommentarer
Postat av: Saraa

Härligt! Så nu blir det säkert en liten nytändning så du kommer gå hur mycket som helst. Skitbra ju! Härligt med de nya proteserna,äntligen skulle jag vilja säga:) AA skulle kunna vara anomyma alkolister men jag antar att det e andra avenyn;) Idag har jag åkt bräda i backen, lite blött men helt ok. Helt slut efter bara några åk, men det är bara att nöta på! Sköt om dig massa!!

2008-11-27 @ 18:42:51
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: camilla

du är tuffast ;) tjihii!

2008-11-27 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback