du.

Ja du du bara du det finns inga ord , jag trode ja kände dig men det gjorde jag inte.
Jag borde ta åt mig vad folk säger släpp taget gå vidare han har svikit dig inse det , men det går inte i min värld går det inte , men  jag fattar inte varför varför i helvete ska det va så svårt . men det är väl så när mäniskan har vart allt för en det är galet hur mycket man kan älska en mäniska jag kan inte fatta man älskar någon så mycket så man vet inte vad man ska ta vägen .
jag är en sån idiot hur kunde jag tro att det skulle vara för evigt varför sa jag inte som det var från början det är så mycket jag ångrar som aldrig kan göras om igen hur kunde ja va så dum fattar inte .
du var mitt all seriöst mitt allt hur kunde det bli såhär hur kunde de? kan du svara på de ?


Jocke<3 2007-05-01 19:50

Jag Älskar dig mer en livet! ja skulle göra allt för dig! du är den bästa som finns i mina ögon<3




Kan du förstå eller? det har du nog aldrig gjort...

Jag kommer ihåg allt som det vordre igår !

Det är kanske dax för nästa kliv jag vet iaf en som tycker de.


With all my love to you / Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback