idag

Idag har vart en bra på sätt å vis hehe.
Har vart i sthlm och fixat och trixat och känt mig fri som en fågel har bara drivit runt på gatorna käkat kebab fikat och mycket mer . Mysig dag skön att få känna att man lever ibland .
Skulle vara skönt att flytta till Sthlm faktiskt för min del just nu, Sen åkte vi till stallet och greja med Cocky red ut en sväng skönt at vara ute i friska luften.
Och saen hem till min lilla låda, fängelse ja ja vet ine vad jag ska kalla det..
När ja kom hem så var jag som en ispinne så jag hoppade ner i badet hade tända ljus å grejer mysigt!

Imorn ska ja vara själv ska bli helt underbart !!!=)

Hoppas jag får mejl från en viss imorn me spänande=)


Nej nu ska ja dricka lite vatten kika lite på tv och sen sova tror jag . Puss & Kram.




COCKY DIANA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback