ja kanske de

jag blir så ireterad! ingen förstår hur det känns att vara jag så ingen jävel ska säga något!

Allt känns så meningslöst folk kommer hit för dom måste sen åker hem till sina fina liv å ja dom är det .
Alla måste få klaga m.m men tänk på vad du klagar om lev livet va glada för det ni har ni har ett par fötter att gå på ni har 2 händer att klä på er med ni kan söka ett vanligt jobb och med vilja kan ni få det , ni kan göra vad ni vill när som helst ni kan så mycket så mycket ta vara på livet .

Och tänk på att en väldigt liten sak kan vara något väldigt stort å betydelsefullt för någon annan.


Det är så mycket jag vill ha sagt men det är svårt att uttrycka sig ibland.

Och ja va skulle ja skriva ja vet inte men åhh varför?


varför jag? varför har jag gjort något dumt? vart jag utvald? eller var det bara min tur?

Undra hur det hade varit om jag dött undra hur allt hade set ut nu då...bra fråga? hade jag fortfarande vart på den där platsen där solen sken varje dag där livet var underbart platsen där det inte finns några problem , eller hade de varit helt svart?
Jag såg faktiskt ljuset som sken så starkt jag kände hur jag drogs ditåt , men endå så var det något som höll mig kvar var det min vilja ? min envishet kanske ? eller bara mitt hjärta som inte ville sluta pumpa , ja vet inte ? men en sak är säker livet gav mig en andra chans  ville ha mig kvar .

Det är mycket tankar , men det finns inga svar ingen förklaring.


Jag minns så väl bara lite mer än 1 år sen :
-Jag har tänkt på hur det skulle va om vi va tillsammans

- jaha ?

-Jag skulle pussa på dig jämt hehe

Varför sa du så ? det gjorde bara ondare i mitt hjärta .


Det är mycket jag aldrig kommer få förklarat och det känns jobbigt...men när ska ja ta klivet och gå vidare?
jag orkar inte grubla hela dagarna långa jobbigt..


Nej hej då god natt.






None

Kommentarer
Postat av: louise

alexandra <3

2008-10-08 @ 17:16:17
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Din bästis

När jag kommer till dig så kommer jag för att jag saknar dig och för att jag vill :) Du är ju min bästa vän, världens underbaraste människa!! <3

2008-10-09 @ 13:07:21
Postat av: "my name is ÖH my name is ÖH" ;) C.

Han är inte värd din vänskap längre. Han har bevisat att han är en idiot och får fan skylla sig själv om att han går miste om världens bästa vän! han borde tänka efter på vad han håller på med. En vän som du går bara inte att mista, endast en idiot kan göra det, alltså han.

2008-10-14 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback