åhh!

När jag vaknade imorse fick jag något ryck jag kände bara att jag ville åka någonstans, så jag ringde till Hotel havsbaden i grislehamn och bokade rum från imorn till på onsdg vi ska bo i Panoramasviten med vardagsrum, sovrum, bubbelpool och massa annat sen ska jag ta ansiktsbehandling och hudanalys sen ska jag bli sminkad också yes va kul! Sen på kvällen blir det väl 3 rätters middag och så! Det ska bli skitkul!
Så nu blir det väl till och  packa fast först måste jag fixa lite här hemma och sen åka till stallet .
Åhh jag längtar tills imorn!!


Hörs !

 

Kommentarer
Postat av: P

Gud vad härligt, jag vill också göra sånt. Är arbetslös så jag kan dessvärre inte göra ett skit :p haha lyx du ska ha! ha det så jättebra där och njuuut! :) kram

2009-04-13 @ 21:33:10
Postat av: louise

åh du måste berätta om det var bra & fint där :D

2009-04-14 @ 19:34:30
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback