bra dag

Idag har vart en sån där bra dag i mitt liv, jag har varit i stallet ett ställe jag inte skulle klara av att vara utan Cocky hoppade 50 idag hon hoppade jätte fint vart förvånad av at hon hoppade så runt och fint jag hade förväntat mig ett hopp rakt upp och en duns ner på andra sidan . men nej nej min  tjej kan hoppa riktigt fint hon! Sen bar det av till ikea och inhandlade en massa grejor åh jag vill verkligen få upp allt snart det kommer bli toppen för min del att sminket alla locktångar, plattångar parfymer allt är på samma ställe. Superduper har vart igång hela dagen så nu är jag trött.
Men imorn är det ennu fin dag då blir det väl till att rida först sen hem och skruva ihop möbler, kulkul!

Jag förstår inte vart min hemlighet tagit vägen men det dyker väl upp!

Ciao och sov sött alla söta människor!



I love.


Kommentarer
Postat av: camilla

hej bäst. förlåt att jag inte svarade på ditt sms igår, inga pengar på mobilen. men jag ringer dig ikväll! :) I MISS YOU TO.

2009-04-19 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback