bra!

Australia var jätte bra verkligen att rekomendera!
Jag pratade med Denise nyss och vi bestämde att vi skulle ha lite mys på sista April med champange och en massa annat gott til typ massa olika sorts bröd, bacon,ägröra,ostar, olika soreters skinka ja massa gott helt enkelt det blir typ en Brunch skitnajs!
Ja denna dag fyfan säger jag jasg har ränsaT Papper i typ 5 timmar ett tag hade jag lust och bara slänga allt åt helvete fy vad drygt det var , från och med nu ska jag fixa alla papper och sånt på en gång så man slipper slänga 2 kassar fulla med en massa blää!
Det är typ vad min dag har inehållit , sen har jag förstås varit i stallet men det är väl kanske ingen nyhet!
Nej usch man kanske ska sova men det tråkiga är att jag har absolut ingenting att se fram emot imorn så då på något sätt har man infgen lust att sova.
Jag skulle behöva ringa Lisa också jag saknar henne , men hon sover säkert redan nu!

Men på torsdag ska jag och Denise på bio sdet ser jag fram emot!!


Ciao!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback