fin

Jag är så otroligt glad för att jag har så fina vänner! ni är bäst och ni vet vilka ni är utan er skulle mitt liv gå under.
Gud vad fint väder det är känns verkligen som det är vår på riktigt sol och skönt!
Vovvarna är här det är mysigt känns inte så ensamt då , snart ska jag duscha sen är det björnes tur att duscha han har inte duschat sen det här e skämigt men fakiskt inte sen i december så han börjar lukta lite illa .
Men kobben får duscha på onsdag för han ska på hundutställning på fredag på kistamässan så han får duscha då sen gå i nylonstrumpan så han blir platt i pälsen.
Sen resten av dagen ska jag bara städa och fixa så det blir fräscht här hemma!

Nej nu ska jag vänta vänta vänta för vissa saker verkar ju ta lång tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback