kanelbulle?

Jag vaknade 13.00 idag av att telefonen ringde jag for upp som en tok shit kl är 1! men det var skönt jag han det mesta som jag skulle göra endå. Cocky var jätte duktig idag lyssnade supermyckety på alla hjälper och var jätte uppmärksam .
Sen idag har jag ätit värsta pangsöndagsmiddagen med oxfile och sparris!
Men snart kommer mamma & pappa över på fika det blir nog kanelbullar har jag hört rykte om men bara idag för att jag har vart så duktigt annars!
Sen ska jag kolla på filmen Australia fick den av farfar i påskpresenrt istället för massa onyttigt godis.

Men Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vad var hemligheten egentligen?? :) Nu är det inte så långt tills jag kommer hem till Uppsala, fika hos dig då eller?? Pusspuss

2009-04-20 @ 13:14:08
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja shit, tänk att det är snart två år sen vi var i Göteborg! Fasen vad skoj vi hade!:-) Hoppas du mår bra! Kram Sandra & Alexia

2009-04-20 @ 14:55:37
URL: http://sandris.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback