tjoho.

Idag vart det lite sovmorgon gick upp vid 10, käkade lite frkost sen ringde jag till vägverket och bad dom skicka ett intyg till mig på att jag har körkort sen när jag får det ska jag skicka det till Tobias på försäkringskassan så att  jag kan få mitt bilstöd.Därefter så kan jag beställa min bil från Canada och när jag vet regnumret på min bil då får jag mitt körkort eftersomm mitt körkort kommer vara kodat till min bil så jag får bara köra den bilen eftersom den är anpassad efter mina behov.

Sen åkte jag in till stan med Björne och kobben dom skulle vacineras och det gick bra sen bad jag hon klippa klorna eftersom vi ska på utställning på fredag så var det lika bra nu ska kobben bara badas sen ska vi ta bort lite tandsten så är han redo att konkurera om priserna på fredag.

Snart ska jag till stallet Eva får rida igenom henne idag och jag får agera instruktör det tycker jasg är kul så det blir väl till att träna på stop idag att när man säger how så är det stop på en gång inte efter 10 meter vi får se hur det går. How betyder nämlig stanna.

Sen så blir det väl en sen middag som jag redan förberet i kylen det ser jag fram emot .

Nej stallet nästa ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback