trött.

Det var jätte trevligt som vanligt att träffa hela släkten är så glad att vi alla har så bra kontakt, vad tråkigt det vore om man inte någon sammanhållning med släkten. Det bjöds på allt vad ett påskbord hasr att bjuda på jätte gott och trevligt!
Imorn tänkte jg ta lite sovmrgon sen ska mamma och jag in till stan och köpa mer staket åt hundarna så dom har större yta att röra sig på, blir dom säkert glada.
Sen ska vi slänga ut lite gräsfrön så att det blir lite nytt gräs lite här och där blev ganska förstört i höstas när vi satt ner buskarna på baksidan! Sen blir det till stallet och fixa med min fina tjej sen får vi se vad som händer !

Sov gott allesammans!


ps. sorry om jag stavar fel hela tiden, men jag kan inte stava det är så bara så det får ni stå ut med ds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback