glad.

Idag är jag glad =)

Har varit i Sthlm på möte om min praktikplats  så det verkar rulla på nu behövere lite hjälpmedel på arbetsplatsen laptop, headset m.m men det ska bli kul ska "jobba" på FFDN (föreningen för det nevrosedynskadade)
det ska bli kul , känns som ett rätt ställe för mig att vara vist många är äldre men där har alla olika sorts extremitets skador många har inga armar , händer överhuvudtaget . vissa har inga ben , vissa är blinda . vi har lite lika problem .
Jag skas göra mitt bästa.

Sen på vägen dit i bilen .
så ringer tidningen Året Runt och frågar mig om jag vill ställa upp och vara med i en artikel , självklart sa jag JA sakitkul ju. Det går framåt nu wiho=)

Nej nu ska jag käka bye !!




Happy Alice....


Kommentarer
Postat av: Anonym

då är jag också glad :)

2009-08-20 @ 20:13:07
Postat av: E.Mörk

Åå vad roligt.. då ska jag börja läsa den tidningen ;) bara du talar om vilket damtum den kommer ut så att man inte köper i hjäl sig :P

2009-08-21 @ 11:43:15
Postat av: Lisa

Vad kul att se och höra att du mår bättre gumman. Fin du var i håret

2009-08-23 @ 14:26:44
URL: http://fripliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va fin du va i håret :)

2009-08-23 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback