hej!

Jag har vart på kalas idag fast bara med en massa gamlingar men det gör inget kul att göra något, sen har jag rensat min garderob det blev en hel ikea kasse full meed kläder så den ska jag lämna på röda korset imorn känns bra när man gör något bra !
Ska upp tidigt imorn kl 8 har nog inte gått upp så på flera veckor ska först till stallet och fixa ,sen till Olivia och ha intervjuer ser inte fram emot det jobbigt att lära känna männisor vara trevlig när man man själv mår dåligt psykiskt. Men den smällen får man ta som alltid. Jag vet jag är negativ nu och det får ni stå ut med ett tag det kommer bättre tider säger alla och det hoppas jag också . Men idag känns livet helt okej har inte gråtit idag det är ett plus men dagen är inte slut . det säger bara pang så sprutar tårarna och jag vill försvinna! Men jag försöker hela tiden tänka positivt men det går inte alltid ., jag längtar tills jag ska få hjälp med mina tankar och snart ska jag få det . snart snart ska jasg ta nästa kliv kämps Alice!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag lovar dig Alexandra, det kommer bli bättre! Du behöver prata med någon som kan sitt ämne.. Någon som kan ge dig råd, stöd och ordentlig puschning!



Jag önskar att det fanns något jag kunde göra för dig.. Bara något som kan få dig att må lite bättre.. Jag vet bara inte vad, hur och när jag ska göra.



Jag har försökt vilja ses, och jag har all förståelse för att du inte orkar ses, pga av allt!

Ring mig, vi behöver inte ses i fler timmar, utan bara en halvtimme.. Jag saknar ju dig..

2009-08-06 @ 13:55:24
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback