MORITZ.

Värdelns finaste, duktigaste,bästaste ponny genom alla tider,
17 år and still on top han soppar banan vart han än går

Här är Moritz Och hans nya ryttare Pimpim.
Dom är så fina tillsammans.
jag blir lycklig av att se dessa bilder.








Alltid i mitt hjärta kommer aldrig glömma tiderna med dig , kommer
aldrig glömma när vi flög över 1,40 lätt som en plätt.
du har gjort mig till ryttaren jag är idag och tack för att jag fick sitta på din rygg och uppleva saker som ingen någonsin upplevt ochg kommer att få uppleva.
Vi kom aldrig dit vi skulle p.g.a massa omständighetert...
men jag hoppas verkligen att du och PimPim når toppen en dag för det vet jag att ni kan.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅÅÅH MORRAN! :') va fina bilder :)

2009-08-22 @ 16:04:45
Postat av: Anonym

Ååh vilka fina bilder :) Han ser så glad ut :) Vilket gör dig glad! <3 Nu är det Alice & Cocky! ;)

2009-08-22 @ 16:55:07
Postat av: Karin Blom

Guuud vilka lyckobilder! Pimpim och Moritz passar bra ihop. Pussåkram

2009-09-04 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback