njae.

Jag tror inte jag är en riktig bloggare det är kul ibland men vissa dagar som nu så ba blää .
Igår gick det jätte bra när tidningen var här dom var jätte trevliga fotografen knäppte hur många bilder som helst + att hon sa att jag blev jätte bra på bild ,hade djupa varma fina ögon och såä tyckte hon att jag jobbade som hennes riktiga modeller hehe men det är kul att leka lite modell . man byter pose hela tiden och kameran bara smatrar hehe =)
Idag har jag flängt runt mycket vart i sthlm och uträttat ärenden handlat mat shoppat en masa onödigt men snygga grejer I LOVE.
 
Imorn ska jag ha sovmorgon skööönt.

Vi höres.

ps. jag kan inte stava och jag vet inte när man sätter punkt och komma m.m bara så ni vet det får ni stå ut med .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback