värnamo.

Åh äntligen framme nu är vi på Scandic i Värnamo ska bli skönt att sova om ett tag , imorgon får vi se vad vi hittar på blir eventuelt High Chaparal kul har aldrig vart där sen drar vi mot Malmö ska bo där i 2 dagar sdå blir et eventuelt Danmark eller jag vill det iaf. Jaja skönt att vara borta bara ska njuta nu sen imorn blir det hotelfrukost MMMM vet fler som är ganska svaga för hotell frukost!

Nej nu ska jag lägga mig i sängeen Sköööönntttt! Nattinatti!


Najs lampa på rummet hihi.




Kommentarer
Postat av: Sara

Åååå jag ÄLSKAR hotellfrukost! Kom och tänka på förra året då vi delade hotell med Mel Gibson ;) Skönt för dig att komma iväg! Du är jättesnygg på bilderna! PUSS

2009-08-13 @ 14:58:30
URL: http://saraagren.blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback