Hejsan.

Idag har jag jobbat har vikt brev och stoppat i kuvert i ca 4 timmar funny, nej men det är helt okej har ju trevligt sälskap så det är ju bra =) Känns skönt att göra något iaf får se vad det blir för något imorgon för ver som undrar så praktiserar jag på Föreningen för de neurosedyn skadade ( neurosedyn var en sömntablett som gravida kvinnor fick i början av 60 -talet som medförde att barnen fick missbildningar i form av avsaknade extremiteter alltsdå utan armar, utan ett ben, utan fingrar m.m) Detta händer en idag fast inte av neurosedyn utan det blir så någonstans i fostrets utveckling det kallas dysmeli. Men där praktiserar jag och det är spännande, FFDN sammarbetar också med ex-center som är ett team man kan vända sig till om man saknar mer än en extremitet så som avsaknad av en arm och ett ben eller som jag alla fyra.
Det är helt ockej men det har sina mörka sidor också..orkar inte prata om det.

Men ja det var väl lite..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback