huhejsi

Hej.

Denna dag har varit lång, det gick bra på kliniken hon hade svarat bra på behandlingen hon hade nu bara en halv grads hälta på båds fram kotorna jämfört med sist dåä vart det 3 grader.men hon fick en behandling till så nu ska hon vila i 2 veckor sen sättas igång lite lugnt i skritt. så år vi se m on blir helt bra .

Idag märkte jag en rolig sak jag tog på mig ett par jeans som ja inte gillar så jätte mycket , men det var inte så smart för dom var sjukt förstora när jag köpte dom i augusti satt dom skitspänt och nu kan jag använda dom som baggy jeans så stora har dom blivit
vilket betyder att jag lär gått ner några kilo i vikt wihoo.

Jaha morgondagen då jo då är det dags för träning igen 230 situps sist då gör jag 330 imorn =)

och det är helt okej att göra hur ånga situps som helst, för min sjukgymnast förklarade att magen är en sån muskel som du kan tränsa hur mycket som helst.
det viktigaste är alltid utförandet av övningen inte antalet.

Så där kanske vissa lärde sig något nytt ;)


Natti alla kiss.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej

Vill bara tala om att jag såg att du hade gått ner i vikt när vi var på Wilmas födelsedagskalas. Jätte roligt. För mig går allt bara uppåt 4 kilo plus istället för som planerat 4 minus. Kram Lotta.

Ps vad har du för metod för att gå ner i vikt? Du kanske vill dela med dig av några bra tips:)

2009-12-07 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback