sunday.

Hej!

Imorn är det jobb som gäller igen kul, undra vad man får göra jag hoppas på en viss sak=)
Mitt humör går väldigt mycket upp och ner för tillfället kanske är för att det är lite mycket nu det är mycket nytt jag börjat med. Ena dagen är allt jätte bra andra blir jag ledsen för minsta lilla grej känner mig extremt känslig för tillfället men det blir nog bättre. Jag måste lära mig att inte påverkas så mycket av andras humör utan bara skaka av mig vissa saker och gå vidare..
Det är många tankar om en eventuell framtid operation som jag inte vill göra men någon gång kommer behöva.
Jag ligger på kvällarna och funderar på hur den minst smärtsamma vägen skulle vara, jag tänker på så konstiga saker ibland..
Igår gick jag med hundarna en bra sväng och kom ihåg gick var säkert ute i ca 20 min så stolt över mig själv!

Sova snart, PUSS




Fina pojkar!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är fruktansvärt duktig gumman! 20 minuter är inte dåligt heller!! Verkligen inponerande!

PUSSS <3

2009-12-14 @ 09:51:09
URL: http://lisaalkell.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så duktig! Kan du inte skriva mer om jobbet? Är jättenyfiken på det! Lev för dagen och oroa dig inte allt för mycket för framtiden, den kommer ändå! Du har klarat massa hittills så jag undrar ju om det finns något du inte fixar? :P Puss

2009-12-14 @ 18:26:22
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback