den tiden.

Hur ska jag förklara det här då, Det vart så knasigt jag förstår knappt vad som hände men nu är det som det är.
Men du ska veta att jag tycker jätte mycket om dig och du är en superfin människa kanske va detta bra så du kan uppfylla dina drömmar va vet jag? Men vi har haft många extremt trevliga stunder, många skratt har det blivit , många mysiga skogsturer på olika hästar. vi har trott att mina rapar vart ett vildsvin hehe..ja bara du och jag som förstår.
Vi har ganska mycket gemensamt och det har gjort det så lätt för oss att prata, alla sommarkvällar liksom när vi suttit ute och rökt cigg efter cigg efter cigg och bar pratat om allt mellan himmel och jord dom stunderna gillade jag nog som mest om jag får vara ärlig. Och  jag tror faktiskt Björne kommer sakna dig.  Och jag hoppas att den där satans fredagen inte va sista gången vi ses...Det finns mycket jag skulle kunna sriva här men jag är inte så bra på att uttrycka mig i ord jämt. Hoppas du förstår att det är tillägnat dig

// Din vän Alexandra.



Kommentarer
Postat av: !

Tack för dom fina orden! Jag vet precis vem du menar = D Vildsvinsdagen glömmer man inte i första taget ha ha! Jag saknar Björne med ....otroligt mycket! O jag säger samma sak, den satans fredagen blev helt galet. Jag förstår varför du blev ledsen, de var aldrig så jag menade, du vet att jag vet om de jobbiga med stan osv...Jag hoppas att du och jag ska kunna sätta oss ner o prata om allt, eller inte prata om de alls, kanske bara prata om nya positiva saker istället! Fina kort på gamla Morran förresten!! = D Tycker vi borde höras nått om du oxå vill det! Massor med Kramar från mej!!!!

2009-02-19 @ 17:44:21
Postat av: Alice

nu känns det skönt , absolut vill jag det , höras asså!! Kramkram.

2009-02-19 @ 17:48:16
URL: http://aliiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback