det gick bra.

Det gick bra trotts allt är äntligen hemma ska snart sova , för jag ska till RTP imorn med och prata med några i valberedningen för riksstyrelsen hmm spännande undra va dom vill prata om. Det är skönt att Isabelle också ska med !=)
Och sen pratade Anna och jag massor av hästar det är hon som driver www.hkp-coach.se  för benamputerade.Hon har så otroligt mycket erfarenhet hon satsar på paralympics 2012 i london  i dressyr Coolt. Hon ville typ att jag skulle mönstra för landslaget i maj på strömsholm och grejer jaja vi får se hur det blir , men jag diggar Anna.
Hon har en egen hemsida också www.busfro.nu .

Nej sova nu och nya äventyr imorn ByeBye godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback