fuck you!

Jaha ska man gå och sova kanske kl är ju halv 1 och då måste man ju sova om man heter Alexandra, fuck you.
Aså jag tycker så synd om min mamma hon har varit ledig i en vecka från sitt jobb på akademiska men vet ni va hon har vart hos mig dygnet runt sen hon vart ledig känns det som för att sommliga inte kan sköta sitt jobb eller ALDRIG ställa upp. Fyfan fyfan fyfan fyfan säger jag , vad lever man i för värld liksom . Nej funderingarna snrurar runti mit huvud just nu jag orkar snart inte mer. jag orkar inte vara på dåligt humör varenda jävla dag pga andra mäniskor som fuckar till det för mig hela tiden , nej nu är det nog vill jag säga. jag pallar inte!!!!!
Jag vill så mycket men det funksr inte om det fortsätter såhär.
Jag har inte ens lust att gå och lägga mig för jag vet att morgondagen kommer bara börja med problem problem problem, åhh jag blir så otroligt ledsen...jag orkar inte kämpa när det alltid är motvind.
Imorn ska jag träna tills jag spyr känner verkligen för det jag skulle vilja slå på nånting tills det är helt sönder jag skulle vilja skrika ut allt jag känner ja ja vet inte allt är bara pissed off för tillfället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback