godmorgon.

Har vsovit skitdåligt inatt iprincip ingenting låg och tänkte på vad madde skrivit i sin blogg blev orolig. Men nu ska jag försöka hålla mig vacken tills ikväll så kanske man sover bättre då,
Fick precis huvudvärk men kanske blir bättre bom man kommer ut i friska luften, ska till stallet snart och släppa ut hästarna.
Sen hem och träna lite. äta lite lunch, duscha sen åka till Lisa runt 4 ska bli trevligt inte ofta man blir bortbjuden på middag så det ser jag fram emot.

Nej skynda sig lite nu så man är färdig till 8 när Emelie kommer.

Hej då så länge.




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötnos!



Men jösses... hoppas du kunde sova sen!



Anton (Anders minsta son) fick en allergisk reaktion eller något annat.. så han svullna upp i hela ansiktet och kunde inte andas.. så han fick hämtas med ambulans.. Usch.. jag var sååå rädd!!!! Åkte och hämtade dem inatt.. allt hade gått bra.. men vi vet inte vad det var för något.. Idag är han sitt vanliga jag.. vilket känns underbart.. men fy för igår kväll... usch usch usch..

KRAM och tack att du finns!

2009-02-07 @ 11:16:55
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback