Hej!

kom hem från stallet för en stund sen är vrålhungrig så jag har stoppat in några fiskpinnar i ugen , jag vart jätte sugen på det när vi va i stallet så det ska bli gott!
Alla grejer passade och jag har knäppt en massa kort på min sötnos också får se om dom går att ladda upp nej nu ska jag käka fiskpinnar och sen sova kanske.
För imorn ska jag göra något superkul och mysigt kameran är med och jag berättar imoirn.
Godnatt Sov gott.

Cocky ville hellre suga på Lizette´s täckeshängare en att visa upp sitt nya snygga täcke.


Hon är så snäll min tjej står lös i gången och sover , Denna damär lite svårflörtad hon vill bara sova när man försöker få henne se glad ut.



Såja, titta vilket fint träns hon fått + den fina manen som har blivit så lång.


När man tittar närmre på Cockys man så ser det ut som det är guldtrådar i den , häftigt.
Hon är så fin min sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback