lite lugnare nu.

Okej min dag började såhär, jag vaknade upp med en natt  full  med drömmar endast omflera olika killar men det var kul. Låg i sängen var glad och sjöng " thank you for the music" med abba  en stund, sen gick jag upp klädde på mig säter mig i köket och sen säger carro en sak till mig som känns som ett jävla slag i pannan, jag förstår hur du tänker men jag säger bara det är ju likdom whatever för hade jag följt med hade jag ju ändå bara suttit i bilen så va fan spelar det för roll om jag földe med eller inte.
Jag vart jätte ledsen, sårad och besviken så nu har jag suttit här på mitt rum i snart 2 timmar och grinat , fast nu är jag mer förbannad en ledsen, Snart kommer min ängel hit somjag älska mest i världen så då blir det nog bra.

Men jag blir så ledsen när jag kämpar var eviga dag med att ens orka leva överhuvudtaget, ska man behöva höra sånt då! Nej!! Jag skulle aldrig ens komma på tanken att sägsa något så idiotiskt , till någon i samma sits som mig. För livet är redan ett helvetet och man behöver inte hjälp med att få det ännu sämmre! Fyfan.

Ikväll kommer Tess det ska bli roligt, henne gillar jag skarpt!


Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback