Nuså.

Nu har jag precis slängt i mig en crepes till frukost hehe, tänkte åka snart lika bra eftersom jag kommer ju självklart inte ihåg hur vi åkte dit igår så lika bra att vara ure i god tid , gud jag är nervös vad ska jag säga ? undra vad dom vill med det här mötet oho nervös! Men det går nog bra , jag tänker bara va mig själv säga hur jag är åså mer kan jag inte göra , Men jag kan rtänka mig att dom gillar Isabelle mer för hon har lite mer "städad" stil en vad jag har hehe nj men det gr nog bra .
Berättar när jag kommer hem.

Och en sak är så sjuk jag är så van att se människor med olika funktionshinder, så för mig känns det inge konstigt om jag träffar någon, som har ett ben mindre, eller bara en arm , eller nån i rullstol det är liksom som det är jag tänker likom inte på det längre, Medans nästan alla människor glor som om dom vore helt störda sånna gillar inte jag.

Aja

Ha en fin dag !

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötnos!



Vad kul att se dig igår! Hoppas att hemfärden gick bra för er och att färden idag går smidigare! :-)



Mötet kommer nog gå toppenbra! Du är den du är och det är det som är toppen!

Jämför dig inte med andra, vi alla har olika kvalitéer hit och dit, men du ska vara stolt över att du är just du!!



Lycka till!



Kramar, Madde

2009-02-18 @ 15:23:36
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback