Sängen next.

Jaha det har varit en trevlig dag, men samtidigt har jag som vanligt funderat över livet en hel del och det är jobbigt!
Jag tror jag har känt så här lite sen Sara drog, jag klarar mig inre utan hennes positiva energi. Jag tror aldrig jag har träffat en sån stark människa som är så otroligt omtänksam , jag känner mig tryg med sara för hon övertygar verkligen mig till att allt går bara man vill. Ja det finns många fina ord jag skulle kunna säga om denna fina människa men  jag kan inte riktigt formulera dom nu. Jag saknar Sara helt enkelt.

Nej men nu ska jag sova , jag är hungrig så jag längtar till frukosten imorn!

Godnatt.




Island var vackert




Solnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback