snart

igår var det 2 hela jävla fitt år sen  jag gick på mina egna fötter för en sista gång ca kl 6 på morgonen vinglade jag runt på mina små fötter som var helt blodförgiftade som resten av koroppen också var mina armar bara hängde jag hade ingen kontroll över dom . klockan blir 12.00 mamma ser små blå fläckar på min lilla mage doktorn kommer DOKTORN: UPP på britsen nu är det brotom centralintensiven varnas om att nu blir det stort pådrag .
dom springer från barn till centralintensiven med lilla mig på sängen som är halvt medvetslös å fattar ingenting dörrarna slås upp på centralintensiven , ja ser lite suddigt framför mig ett helt läckar team.
när jag kommer fram får ja massa slangar i mig syrgas mask å jag skriker för fulla muggar KOMMER JAG ATT DÖ KOMMER JAG ATT DÖ. INngen svarar sen minns jag inget mer
jag vaknar 5 veckor senare på bränskadeintensiven å helvetet kunde börja......................


Snart är dagen kommen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback