15 minus grader!

Ja idag hade jag utsläpp igen mysigt, Sen efter att vi släppt ut hästarna tog vi en ridtur i skogen men det blev ingen lång tur då jag märkte efter ett tag att det såg ut som jag hade vit mascara shit fatta ögonfransarnas frös och håret var helt isigt då är det riktigt kalt fytusan asså! jag fttar inte hur jag kunde frysa idag hade liksom 3 par byxor 3 tröjor + en tjock jacka.
Och igår kväll kom man inte isäng förns 1 hade en lång konversation på msn med en av mina bästa vänner fast det gav inte så mycket mnen det var skönt att säga vad man tycker och tänker om saker!
Nej nu tror jag att jag ska vil en stund!

Hörs sen Puss!



COCKY DIANA



Lill tussen.



Min Kung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback