fan!

Min dag började i besvikelse och floder av tårar, som sedan fortsttate till ett trasigt data bord som nu är lagat  en data låg upp och ner på golvet + vatten på hela golvet!  Så så trevligt har jag haft det! Jag har gråtit så mycket och gör man det för mycket börjar man hyperventilera och det resulterade i att jag har hostat så mycket så nu värker det nå förjävligt i halsen + att det känns som jag har 40 graders feber för att jag har vart så uppe i varv! Ja vilken jävla pissdag rent utsagt så här långt!

Nu ska jag äta frukost och försöka må lite bättre!

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Madde

2009-01-10 @ 21:28:26
Postat av: Madde

Hej tjejen!



Vad tråkigt att höra att du har haft en sådan pissdag, men jag hoppas verkligen att det känns lättare för dig nu under kvällen.



Sänder många styrkekramar till dig!



Madde

2009-01-10 @ 21:29:44
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback