från början till slut i snabba drag.

Jocke och jag har känt varandra sen vi var ca 8-9 år men det vart på riktigt våren/sommaren 2003! Det var liksom av en slump det var johannes som hade vart otrogen mot mig det var då vi började snacka skicka sms hänga i skolan och så! Veckorna gick och det var skolavslutning jag hade köpt en  röd ros som jag skulle ge honom och jag var jätte nervös men det gick bra han vart jätte glad och det var då kärleken tog fart från den dagen pratade vi oavbrutet i telefon 4 timmar varje kväll jag var så lycklig. Sen en dag skickade jag ett sms där det stog Jag älskar dig. jag fick som svar tillbaks gör du? ja vart jätte nervös tänkte nu har jag gjort bort mig . Så jag svarade ja det göra jag. och då fick jag tillbaks jag älskar dig me. Sen vart vi tillsammans men det varade bara några månader sen gjorde jag slut. Sen hördes vi inte mer förän skolan började igen jag var super nervös me n det gick bra efter någon månad var vi som bästa kompisar och så förblev det hela höste, vinern  och våren, Sen vart det början på sommarn och denise hade grillfest det var liksom då kärleken började spira på riktigt vi bara låg i timmtals och pussades, hånglade ja whatever. Sen skulle jag åka till thailand jocke var helt förtvivlad grtät floder som om jag aldrig skulle komma tillbaks, så vi bestämde att han skulle sova hos mig den natten jag skulle till thailand , vi bara lågh hela natten och mös pratade om livet och vad som en hända skulle det alltid vara vi. Ja det vart inte många timmars sömn den natten.
Men sen nästa dag så gick jag med honom till bussen sen stog vi där och kramades i ca 1 timme sen var jag tvungen att gå. Jag pratade med honom nästan varje dag hela resans gång jag klarade verkligen inte av att vara utan honom.
Men sen kom jag hem iallefall. och det var verkligen vi hela sommaren inget kunde splitra oss. det var du och jag varje dag och både du och jag har sagt att vi skulle göra vad som helst för att få den tiden tillbaks.
Men sen började skolan igen och allt var fortfarande toppen, tills jag sdkaffade pojkvän och du hånglade med malin öhneskog mit framför ögonen på mig bara för att jävlas ! Men det var bra gjort skulle jag också gjort.
Och sen vart du tillsammans med en annan och vi slutade prata med varan sen på nyår 2004/2005 ringde du mig och sa att du älskade mig över allt annat och du var så bekymrad för du ångrade verkligen att inte du och jag tog varandras oskulder för du trode verkligen det och hade hoppats på det så du va ledsen över det sa du, men du sa att du och jag vi ska älska som ingen annan älskat förr.hehe!
Sen vart det vår och jag vart tillsammans med martin, du vart jätte ledsen. Men jag försökte verkligen förklara att jag älskar dig lika mycket för de. och tillslut förstog du väl det för vi fortsatte att umgås för det jag sov hos dig ibland ja vi umgicks som förut. Sen vart det midsommar jag skulle vara med martin. Medans du skulle vara hemma hos denise med julle och company, sen på kvällen ringde du mig och grät för att du ville att allt skulle vara som vanligt och att du älskade mig så mycket och berättade att ni pratat om minnen så alla satt och bölade för min skull.
Men sen gick sommarn och vi sågs som vcanligt pratade på telen som vanligt.
Sen började jag gymnadsiet och vi hördes inte på någon månad sen io oktober fick jag ett sms där det stog, Saknar dig gumman älskart dig. Detta var alltså 2005.
Sen pratade vi lite då och då hela hösten och vintern. Sen vart det februari frida du jag och johan hängde lika kul som alltid, Sen tog det slut mellan mig och martin. Sen helgen efter det träffade jag och camilla dig vi skulle påp fest och du och julle följde med! Då gosade vi lite igen med pussar och kramar det var mysigt! Detta var våren 2006 sen dagen efter så var vi på en fest i gottsunda där vi myste igen pussades och kramades , och sen dissade jag dig och drog hem med markus istället, Och du har sagt till mig efteråt att allsa i bilen ba du vart dissad av alice haha! Och jag ångrar att jag inte följde med dig. men gjort är gjort.
Sen vart jag sjuk, och vi hördes inte förns innan midsommar! Du var jätte nervös för att prata med mig och du sa att du viste inte vad du skulle gjort om jag hade dött för då hade du inte haft någon att prata med om allt. + at du sa att du iunte hade skaffat någon tjej medans jag var sjuk för det skulle vart taskigt mot mig tyckte du,. gulli
Sen hördes vi inte förns i augusti och du tyckte jag lät mycket piggare vi pratade säkert i 2 timmar och du sa att du hade hört låten break my stride på radion och börjat tänka på mig.
Sen hördes vi iaff 1 gång i månaden fram tills i februari  2007då vi träffades för första gången efter allt det kändes så himmla bra och jag vart så lycklig öveer att se dig .
Sen hade Jag fest i mars kanske det var sjukt kul, + att det vart en massa pussar och kramar det var mysigt.
Sen bjöd jag dig på födelsedags middag det cvar trevligt + att du fick en sjukt snygg tröja av mig fast den var svin dyr, men vad gör man inte för den man älskar mest i världen. Ja det är ungefär sista gången jag såg honom och det är därifrån jag vill minnas honom.

Och jocke kommer alltid finnas i mitt hjärta jag kommer alltid älska honom inerst inne!
Livet vart inte som vi hade planerat men det brukar ju vara så.
Alltid du och jag i mitt hjärta min förevigt älskade vän.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Inser att du fortfarande inte lagt ner? Det är jävligt pinsamt och se dig skriva sånt hära. Han är inte din, blir inte din. Och hoppas verkligen att du inser hur lycklig han är nu, och var glad för han och malins skull, ist för att tycka synd om dig själv & skriva massa skit.

2009-01-09 @ 17:53:10
Postat av: Alice.

men läs inte min blogg om du stör dig på det jag skriver!

2009-01-09 @ 18:16:57
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: malin

jag vill bara att du ska acceptera oss så detta slipper vara såhär. Det ska inte behöva va så! han skulle kunnat vara din vän, han skulle fått vara med dig jämt utan att jag va emot de, om du bara accepterat..

2009-01-09 @ 20:41:38
Postat av: Alice.

Men jag vill inte vara tillsammans med honom , har jag aldrig velat vara sen vi var tillsamans! Vi var för bra vänner! Ja skulle inte kunna vara tillsammans med honom! Det är bara så! Det är liksom inte det det handlar om! Jag bryr mig inte att ni är tillsammans, det gör inte mig ett dug!

Det är ebn sak mellan honom och mig som ingen annan kan förstå!

Jag vet inte varför det har blivit såhär!

Men nu är det såhär! och så är det kan inte göra så mycket.

Vist jag tycker det är tråkigt men inget som jag tänker på dagligen! Vist det kommer alltid finnas där, men det är förbi.

Det är svårt att förklara men du kanke förtår !

2009-01-09 @ 22:27:29
Postat av: malin

ja, jag kan förstå. Men jag vill inte läsa att jag är en idiot .. det kan väl du förstå?

2009-01-10 @ 16:25:09
Postat av: Anonym

Du nämner kanske 4-5 andra killar i din text? Du skriver själv hur du gjorde slut med honom? Verkar inte som han lämnade dig.

2009-01-10 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

Du nämner kanske 4-5 andra killar i din text? Du skriver själv hur du gjorde slut med honom? Verkar inte som han lämnade dig.

2009-01-10 @ 19:27:39
Postat av: .

sarah, lägg dig inte i allt hela tiden. läs inte om du stör dig på allt hon skriver. hon får skriva exakt vad hon vill, så. bye bye fjortis

2009-01-11 @ 18:26:31
Postat av: sarah

vet du ens vem jag är ;)? hahaha, i don't think so dear! Och jag läser om jag vill, mytto.

2009-01-11 @ 19:15:13
Postat av: .

läs om du vill, men du verkar ju störa dig på allt hon skriver så lägg ner. hon skriver vad hon vill, vad du & alla andra än säger.

2009-01-11 @ 19:56:59
Postat av: malin

men sarah har ju inte ens komenterat här!? det är ju malin. och jag som stör mig, för hon har skrivit om mig i tidigare inlägg, och jag undrar fortfarande. och alice verkar inte svara på det, så jag antar hon slutar skriva saker jag ogillar som handlar om mig. så kalla inte sarah fjortis, vem är du och komenmtera anonymt?

2009-01-12 @ 10:42:55
Postat av: .

läs första kommentaren malin.

2009-01-12 @ 11:52:30
Postat av: :D

åh va kul det var att läsa :D ni var verkligen BÄSTA vänner och det kan ingen säga emot. det är så sjukt att alla tror att du vill vara tillsammans med honom osv, men vafan? det var ju fleera år sedan, ni var ju bästa vänner efter förhållandet 2003 liksom. ni två var oslagbara fan :)

2009-01-12 @ 13:13:58
Postat av: okänd Lisa.

Känner inte någon av er här, kom bara in på den här bloggen.. Och måste bara säga att de är ganska komsikt om du skriver om en kille & dig, å han har tjej? Och hon ber dig att sluta..

2009-01-16 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback