Fucking shit som danne brukade säga

Först vill jag bara säga att jag blir extremt äcklad över folk som snörvlar i snorpapper hela dagarna! Snäll snörvla i eran ensamhet isstället! Uch.

Och sen så nu är ju klockan strax över halv 1 och ja då är det ju läggdags för lilla mig eftersom mitt liv har ju ett schema gott folk, fyfan detär så otroligt sjukt! Skulle den som är här säga att nu är klockan faktiskt halv 1 jag får inte lön för att vara vacken mer nu då skulle det vara ett STORT GODBYE  kan jag ju säga.

Och sen folk som andas så högt så det låter som att en överviktig mjölkko går runt och frustar här inne Sök hjälp, för det kan inte vara normalt.

Jag läste förut att när man börjar prata om hur viktigt det är att sova ordentligt, gå och lägga sig i ordentlig tid osv..
Är ett tecken på att man börjar bli till åren! Haha.

Jaja livet är bra konstig som ett jävla lotteri jag drog ju tyvär en nitlott men men så är det.

Nej sova bort lite iritation kanske!

Goodnight.

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan! Bra att du fick ett bra nyår! Hoppades att du skulle få det! Var det några fyrverkerier i rasbo då? Här var det massa, vissa fyrverkerier är förbjudna men jag fattade aldrig vilka det var...



Du kanske tycker att du dragit nitlott av en viss anledning, men faktiskt så tycker jag att du har en hel del vinstlotter med:)



Tänker på dig och hoppas du mår bra!



PUSS SARA

2009-01-03 @ 01:55:09
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback