hellu!

Tjena!

Aså det här är sjukt, jag kunde som sagt int sova inatt men vid halv 3 skulle ag gå och lägga mig skulle bara ta en cigg först, vi går ut ja röker sen när jag är klar ja då märker vi att vi inte hade någon nyckel så det var bara att traska över till mamma & pappa tack å lov att dom bor nära . Ja så kl 3 ungefär står jag där och knackar på dörn och skrämmer slag på mamma aa shit sånt händer bara inte specielt inte 3 på natten!
Men men sen var det upp kl 8 igen drack en smothie sen drog jag till stallet.
Fixas och greja och nu har jag bestämt mig att från och med imorn så blir det uppfostringsanstalt för cocky ja ska vara sten hård!
Sen hem käka lunch , sitteer här nu och väntar på att mamma ska ringa så ska vi tränna. Blir nog studsmatta, situps benlyft och rumplyft. Sen imorn ska jag köra lite dans.
Sen efter det vid 4 halv 5 kommer min älskade camilla hit så ska vi käka cupido sallad GOTT!

Nej hörs sen ! Bye.




Älskar dig fina du.



Kommentarer
Postat av: camilla

jag är så himla sexig på den där bilden :) förstår inte hur jag lyckas :) mer såna bilder tack! ;) love you my love!

2009-01-21 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback