många tankar.

Ja just nu är det många tankar i huvudet, men jag orkar inte skriva ut dom för då blir det väl bara tjafs!
Man kanske ska börja skriva dagbok med penna istället.
Jag har inrte mått så bra dom senaste dagarna det har vartlite mycket, men är på bättringsvägen hoppas jag iaf.
Åhh jag vill bara skriva skriva.
Varför kan inte livet vara som i en film.


Snart ska jag börja med mina sånglektioner, ska bli superkul!!


Det första jag gör när jag vaknar är att sjunga dt bara ploppar upp en låt jämt när jag vaknar, älskar att sjunga !

Jag älskar musik över huvudtaget!!

Åh jag kan inte sova...kanske för att jag sov till klockan 3 idag men deet var riktigt skönt!


Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback