matmat

Så nu har man avklarat en dag , vi har laddat råttfällor och vart i stallet , fikat och nu har jag ätit mat det vart wok med kycklin,bacon, ölkorv m.m så himmla gott. Slka ta en dusch snart sen krypa ner i soffan och titta på film .
Känner lite ångest för det blir ingen träning idag men imorn då jävlar ska försöka rida också så det blir dubbelt upp, yes!!


Jag blir så less på allt snack om pluggande hit å pluggande dit, Aså jag tror inte man behöver sitta vid en skolbänk resten av livet för att  få ett jobb man tjänar pengar på trivs med och så jag tror att man kan nå toppen endå.
Allt går bara man vill. Är så otroligt less på allt sånt snack!! IBULLSHIT.


jag spyr på vissa mäniskor.



Hörs Sen !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback