morgon stund.

Hej! Kl är 08.11 Carro har försovit sig så hon kommer inte förns halv 9! Jaja men sånt händer väl ibland kanske !
Så Emelie fick ta en sväng med hundarna istället!
Medans jag sitter här och dricker min smothie som va mycket god idag faktiskt!

Ja vad händer idag stallet först ut fixa mocka och dona ! Sen hem och äta lite lunch! Sen ska jag till Olivia mitt assistans bolag som hjälper mig att anställa mina assistenter för jag ska ha 4 tjejer på intervju för någon som kan ta Saras rad shit det är sjukt , Sara drog mitten på november och jag har fortfarande ingen som har den raden! Här har man fått get folk sparken vecka efter vecka känns det som ! Hallå vart finns alla vettiga mäniskor ? nej då men kanske hittar någon idag!

Föresten nu är det spikat Hedemora intensivkurs för körkortet 2:a mars och ca 6-8 veckor framöver Shit vad spänande  jag kommer vara sjukt nervös men kul ska det bli!

Nej nu ska jag dricka upp och vänta på att Carro kommer!

Hörs Sen Bye !




Kommentarer
Postat av: louise

fan vad kul att du ska ta körkort :D :D :D

2009-01-15 @ 09:29:13
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heej!!

Ja, Smokey har fått lite vintervila nu! Han står ute hos mamma och pappa med 4 tjejer som sällskap och njuter av livet:-) Longerar honom så han får röra på sig, men jag får ju inte rida:-(..längtar tills jag kan börja med det igen kan jag lova!

Hur går det med Cocky då?

Hoppas allt är bra med dig!!

Kram!

(kommer lite nya magbilder snart:-)

2009-01-15 @ 17:52:44
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: Carro

Skäms för min försentkommning imorse : ( Men vi hann allt som tur är = D Ska bättra mej!!!!



Kram Kram

2009-01-15 @ 20:26:57
URL: http://bloggis.se/carroee
Postat av: Madde

Det kommer bli såååå bra för dig uppe i Hedemora! De är såå mysiga där, framförallt Erik!

Du får hälsa honom från tokiga Madde i Uppsala. Hihihi.. Kram sötnos!

2009-01-15 @ 20:40:55
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: camilla

jag älskar den där bilden!

och jag älskar oss

2009-01-16 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback