nu jävlar!

Mamma kom hit och pratade förut, hon sa att man skulle dricka grönt te med honung och ingefära i så nu jädrans jag har redan druckit en!
Så imorn blir det en kopp i timmen , hehe hoppas  verkligen jag blir frisk och får tillbaka smaken till på lördag!
Och hur dum får man vara, jag lagade värsta pangmiddagen med grekisk salad, tsatziki , bröd , stekt haloumi, marinerade vitlöksklyftor och citron och sen när jag är klar så kommer jag ju på att vafan jag har ju ingen smak! Men jag fick använda huvet och tänka eftersom jag vet hur det smakar mern  endå lite bortkastade pengar hehe aja!
Och imorn skulle jag egentligen till arbetsförmedlingen men jag stannar hemma och kurerar mig istället med grönt te! Så vi får boka en ny tid för det är verkligen viktigt!
Ja det blir vel en sväng till stallet iaf, måste ju ta hand om min lilla donna.

Men just nu så blir det nog sängen!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback