över för alltid!

Nu e jag less på det här nu skiter jag i dig föralltid! Orkar inte tänka på dig för det drar ner mitt liv så mycket! För du är inte du längre för då skulle du inte göra såna sjuka val som du gjort, jag känner dig inte längre och det känns inte så mycket. Jag vet att du kommer ångra dig att du fackade allt i know it!
Men det är dags att släppa taget nu, för du kommer aldrig komma tillbaks så är det bara .
Du snackar så jävla mycket men egentligen är du bara feg.
Du svek mig, jag trode  aldrig det skulle bli såhär inte du heeller vet jag men det blev det och det var ju tråkigt men det var du som valde sida byte ut mig mot en jävla idiot. och det kan jag säga det tycker många
Jag måste inse att det är över och jag tror jag gjorde det nu när jag läste en sak !
Vist jag kommer alltid minnas allt det kommer jag inte komma undan och jag vill minnas för det var det bästa i mitt liv.
Men nu är det slut med det Hej då min vän.....

Kommentarer
Postat av: sara

Bra Alice!!!



puss och kram = P&K



Haha:)



2009-01-05 @ 23:17:42
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju fortsätta vara hans vän, eftersom ni bara va vänner även fast han har tjej? han va ju din vän när du hade kille? jag tror inte att hon är problemet.. så säg istället, vad är problemet med att han har tjej om ni ändå bara va skit bra vänner?

2009-01-06 @ 02:58:40
Postat av: Alice.

Ja men det är liksom inte det det handlar om! det var annat då!

2009-01-06 @ 08:27:00
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är då hon en idiot`?

2009-01-06 @ 15:00:06
Postat av: Anonym

hon kanske vill fortsätta vara hans vän, men det är kanske svårt när han beter så jävla konstigt.. hon har iallafall försökt med sms & telefonsamtal, men det är lite svårt när man bara ger och ger men får inte ett jävla skit tillbaka.. Förresten, du som skriver, fråga inte så mycket när du inte vet vad det handlar om, du vet ingenting om hur jävla bra vänner alice & jocke var förut, ingen vet förutom dom som såg på och var med. han är inte samma person han var då, och alice förtjänar bättre såsom han skitit i henne det senaste året.

2009-01-07 @ 18:41:43
Postat av: L

gå bara vidare och jag vet att de är malin ni menar som är idiot, men hon har itne gjort ett skit emot alice, så skit samma om de är jocke som e dum eller så, men malin har inte gjort nåt., så sluta skriv om henne ffs! ska de vara så svårt..

2009-01-08 @ 15:29:39
Postat av: Sarah

Ärligt talat, va är det här för barn grejer ni håller på med? Det är inte malins fel att Jocke och Alice inte pratar mera? Det är ditt fel om jag får säga som jag tycker.. det ända du gör när du ringer till honom är att fråga om pengar? bry dig om vänskapen ist, för den är bättre än ingenting.. eller hur?? Det kanske du insett nu.

2009-01-08 @ 18:08:15
Postat av: Alice.

Aså du är jhu helt slut i huvet!

En en enda gång har jagfrågat om pengarna en enda facking jävla gång!

Så öppna inte käften när du inte vet något!!!!!!!!!!! och sluta sprida falska rykten din jävla idiot!

2009-01-08 @ 18:47:30
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har ju försökt vara hans vän, hon har inte tjatat om pengarna, bara EN gång och det var inget tjat.. jocke vet nu att pengarna inte spelar någon roll, bara vänskapen, det fick han reda på i lördags så sluta lägg er i, ni som inte har något med det här att göra.. Och det är absolut inte alice fel att dom inte är vänner.. det är mest jockes, hon har försökt ringa, men jocke svarar en gång på hundra, och smsen svarar han aldrig på. punkt slut. Är så jävla trött på människor som lägger sig i allt och alla, bara för att det är deras vänner det handlar om, om malin vill säga något så kan hon göra det själv. Sarah, du har ingenting med detta att göra.. så lägg ner!

förresten, har alice nämnt "malin" i något inlägg? Nej, ni vet inte ett skit om vad eller vem hon menar..

2009-01-08 @ 19:45:32
Postat av: L

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med malin? JO .. sen läste alice malins bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där malin skrev att dem va lyckliga!!! det är malin hon menar, och om alice tycker att malin är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar så låt malins pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va BARA VÄN så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:10:02
Postat av: L

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med malin? JO .. sen läste alice malins bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där malin skrev att dem va lyckliga!!! det är malin hon menar, och om alice tycker att malin är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar så låt malins pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va BARA VÄN så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:10:38
Postat av: Anonym

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med malin? JO .. sen läste alice malins bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där malin skrev att dem va lyckliga!!! det är malin hon menar, och om alice tycker att malin är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar så låt malins pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va BARA VÄN så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:16:09
Postat av: Anonym

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med malin? JO .. sen läste alice malins bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där malin skrev att dem va lyckliga!!! det är malin hon menar, och om alice tycker att malin är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar så låt malins pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va BARA VÄN så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:16:21
Postat av: Anonym

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med mig? JO .. sen läste alice min bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där jag skrev att vi 2 va lyckliga!!! det är mig hon menar, och de är inte första gången! och om alice tycker att jag är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar, så låt min pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va hans vän så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:21:01
Postat av: Anonym

så säg mig, vem menar hon? är han inte tillsammans med mig? JO .. sen läste alice min bilddagbok PRECIS innan hon skrev inlägget där hon skrev "läste en sak" .. där jag skrev att vi 2 va lyckliga!!! det är mig hon menar, och de är inte första gången! och om alice tycker att jag är en idiot så tycker jag alice kan säga det. Och om hon är svartsjuk som de verkar, så låt min pojkvän va ifred, annars sluta va svartsjuk acceptera läget och va hans vän så kanske han kommer tillbaka.

2009-01-08 @ 20:21:02
Postat av: Alice.

Mycke statistk till bloggen det är bra ;)

2009-01-08 @ 20:43:28
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eller hur, forstätt skriva massa inlägg som irriterar vissa så dom kommenterar, haha folk har ju inget liv, det är bara bra för dig älskling ;) JAG ÄLSKAR DIG

2009-01-08 @ 22:51:49
Postat av: Anonym

inget svar på dem antar jag? skiter i din statisik .

2009-01-09 @ 15:58:08
Postat av: Anonym

nu kommer camilla och är så emot!? Camilla, du har ju vetat om mig och jocke hela hela hela tiden .. :P och aldrig sagt nåt till alice? även fast alice sagt till dig " troru dem är tillsammans?" men du visste! för jag hade sagt till dig. och nu är du emot mig, som om jag är dum i huvudet som säger emot att jag är en idiot! jag är ingen idiot, jag har inte gjort någonting förutom att fått jocke som min..

2009-01-09 @ 17:22:52
Postat av: Anonym

och du lägger dig faktist också i! För du är inte heller med i bilden. Jag är med för Alice drog in mig genom att kalla mig idiot.. och ja hon menar mig, försök inte med annat! ... och sen jocke sen alice, men vart är du!? så nu vet vi ju också vilka som inte är nåt liv!

2009-01-09 @ 17:24:34
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-01-12 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback