skköönt!

Så nu är alla julsaker borta och nu kan man till och med gå in i förådet gå ett varv sen gå ut helt fantastiskt!
Fan det är drygt att bo i eget man märker verkligen så mycket saker man måste göra det tar aldrig slut!
Fan palla och bo i värsta villan gud vad mycket att städa och många rum att fylla ut med grejer! Nej fy säger jag bara den dagen jag skaffar mig en villa ska ja fan ha en butler hehe!

Och nu är man nyduschad och fräsch duscha så varmt så jag höll nästan på att tuppa av , men nu så ska emelie superplatta mitt hår så jag är fin imorgon när jag ska ha inervjuer! Aså emelie är så sjukt bra på att platta hår det blir verkligen spikrakt hon är nog den bästa på att platta hår av dom mäniskor jag träffat! hon är helt enkelt bäst!
Sen blir det väl till att sova!

Vi hörs imorn! Sovgott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback