sunday

Det vart ingen film , utan mamma kom hit och vi kollade på ett band med morfar när han var ung han körde motorcykel på väggarna i en "tunna" typ Dom var dom första i Sverige att göra det och dom turnerade hela Sverihe runt och hade uppvisning. Dom hette Hell Riders . Lite coolt tycker jag. Men nu finns min Morfar inte mer sen några år tillbaka eller ganska många det var alkoholen som tog över extremt tråkigt tycker jag en så otrolig mäniska som gick på lina, körde flera meter höga enhjulngar , körde motorcykel på väggarna med mamma 4 år framför ja han var ganska otrolig min Morfar han byggde till och med en minimoppe till mig när jag var liten.

Jaja men imorn ska jag upp kl 8 sen dra och träna !

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback