todidduu!

Hej , idag kom jag upp 8 skönt så nu sitter jag här Emelie säger att jag ser finurlig ut det kanske är för att jag är nöjd med veckan då jag har tränat 3 gånger + att jag ska köra ett fjärde idag eller inte vet jag! Fast helst av allt skulle jag intevilja sätta på mig proteserna idag känner mi lite öm om benen dom borde nog vila egentligen, men va fan jag vill tränna.

Så nu sitter jag och dricker smothie och laddar inför träning.

Dasgens Smothi:
Jordgubbar
Ananaskross
Mjölk
Limesaft.

Godaste hitils faktiskt, Det är skönt att dricka en smothie på morgonen då känner man sig inte lika uppblåst i mgen.

Nej nu ska jag leta efter något smarigt men nyttigt recept tills ikväll !

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Christian

Mohaha smothi de e grymma grejer, testa skära ner äpplen (skalade) hallon, jordgubb, blåbär och 1 banan för att få sötma. Sen mjölk förstås, eller naturell yoghurt.

Det funkar ;) Brukar jag göra, jag har nyttiga recept om du vill ha :D Som jag kör på hela tiden.

Om du är ute efter att gå ner i vikt förstås :)

2009-01-25 @ 11:46:38
Postat av: Alice.

Ja jätte gärna nyttiga recept, tack =)

2009-01-25 @ 13:10:29
URL: http://aliiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback