ojdå!

Nu var det väldigt länge sen jag skrev , men har bara inte pallat det är så konstigt för ibland vissa dagar vill man skriva hela tiden och vissa ingenting alls!
Jaha men idag är det skitväder men jag gick upp klockan 8 idag det var inte illa och typ första gången på 4 veckor kanske man kom upp innan 12 hehe ;)

Uch fick ett sms av Susanne som har stallet hon skrev att det är nån jävla idiot ute igen och skär upp hästar som går ute , var tydligen en  hingst på Ultuna nu som har fått ja hela paketet bort skurit , FYFAN och två fölisar dom gjort lika dant på !
Polis och veterinär har sett en blå volvo v70 med ett reg nummer på o-a och typ en nolla så håll utkik alla hästägare och informera alla ni känner med häst , detta hände i hjälsta tror jag.
JÄVLA IDIOTER DET FINNS!

Nej åka till stallet nu tror jag !

ByeBye!



Sommarfint hos Mamma & Pappa!



Pooltönten!






Världens Sötaste!



Jag & Björne!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan bara hålla med, vilka idioter det finns... usch, då är det bäst att hålla koll på hästarna då.. hoppas allt är bra med dig iallafall, hur går det med lilla Cocky?

Kram

2009-07-09 @ 13:32:35
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: Madde

Inte pooltönt! Poolsöt!

2009-07-09 @ 16:58:09
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: Sandra

Vad bra att du har börjat rida för en tränare, då kan du snart börja tävla!:-)

Jo et går bra med Smokey, har ridit han några gånger, men det är mest Conny som rider. Jag rider mest Barbie nu, ut och skumpar i skogen, hehe! Conny och Smokey är nere i Skåne nu i helgen och tävlar EM, hoppas det går bra! Vad roligt att du ska åka till Sandviken, jag tänkte också åka dit, men har inte riktigt bestämt än.. du ska inte till Srömsholm i augusti då? Det är sm där 6-9e, jag åker nog dit istället.

Brukar du rida på ridbanan där vid stallet eller? Skulle va kul att komma och kika nån dag!:-)

Kram

2009-07-09 @ 22:13:56
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vi kanske kan boka date i stallet någon dag så Sandra och jag kan kolla in dig när du rider?:) Vilken härlig pol ni har! :) Kraaaam

2009-07-10 @ 17:50:17
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback