tjenahjej!

Jaha då var man hemma igen , gick upp vid 7 skulle åka till stallet direkt vid 8 åker iväg kommer halvvägs till ica bilen börjar hutras och hoppa fsn bensinen är slut men som tur var kunde vi rulla hela vägen och in på ica sen dog bilen , yes tänkte jag så ska vi tanka jaha men då funkar inte tank grejen så det var bara att ringa pappa så fick vi åka till stan och fixa bensin sen kommer vi tillbaks jaa då funkar pumpen åhh blir så less skulle vara i stallet 08.15 kom till stallet 09.45 ååhh. jaja nu är jag hemma igen less på det mesta ,!
Ska vila en stund sov bara 4 timmar inatt sen ska jag iväg och handla blommor till mina krukor , sen fixa lite annat roligt ska nämligen träffa Juni imorn =)ska bli mycket roligt!


Sen ikväll blir det skräckfilm YES!

Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback